tirsdag, juni 04, 2013

7 år for blogspot.com

Som noen sikkert har fått med seg har innsatsen vært noe laber det siste halvåret, dette fordi jeg har prioritert viktigere ting.

Og har jeg ikke også spurt meg tidligere; hvorfor gidder jeg egentlig å drive med dette år ut og år inn. Det er da jammenmeg ikke bare min oppgave å opplyse massene om barne- og ungdomslitteratur. Så EGENTLIG hadde jeg først tenkt å bare takke pent for meg og slette hele sulamitten, men SÅ kom jeg jo på at faktisk har jeg selv hatt nytte av bloggen min for å friske en og annen bok fra mitt stadig mer presenile hode.

Og -  for at ikke bloggen skal ende opp som enda en kirkegård i cyberspace, slik som for eksempel … nei, ingen nevnt- ingen glemt, men de det gjelder skjønner sikkert hvem jeg mener hæ hæ hæ – kommer nok en og annen oppdatering i ny og ne.

MEN folkens- om 7 år går jeg av med pensjon – hvis jeg da er så heldig å bevare helsa, vettet og forstanden så lenge (hvem nå som skulle ta DEN vurderinga, noen kan jo gi meg et hint) og

DA

DA

kan jeg endelig si

THE END!

Ingen kommentarer: