fredag, januar 25, 2013

Hjeeeelp!

Hva er det egentlig som GÅR av franskmennene?

251 franskmenn har vært innom bloggen siste døgn, mens jeg lykkelig intetanende har vært på to dagers seminar. Og bloggposten om "Le grand auteur Victor Hugo" har nå fått totalt 951 treff!

Je ne comprends rien!

Siste siste! Tallet er blitt til 994! Hva fankern er det som GÅR av franskmennene!?

EDIT lørdag morgen: 1113!

Og nå: 1317! (Søndag kl 16:30)

Mandag: 1340.

Akkurat nå: tirsdag 20.34 : 1600!! Jeg blir spik spenna gæern!!!!

4 kommentarer:

Der JB sa...

Det er faktisk et spørsmål (Hva fankern er det som GÅR av franskmennene!?) som jeg har stilt meg i mange år. Uten at jeg fikk et ordentlig svar…

elis lesebabbel sa...

Visste ikke at så mange kunne norsk. Nå er vi oppe i 1536 treff på dette innlegget. Min største bloggsuksess noensinne!

Der JB sa...

Tor du ikke at det skyldes av tittelen?
Selv har jeg 34977 hits på en post om en sang av Nora Dean, totalt ukjent for de fleste, bare fordi jeg kalte den, altså posten, for "les morpions et les scorpions" (= flatlusene og skorpionene). Jeg tror neppe at interessen hadde noe med den godeste Nora Dean å gjøre, dessverre…

elis lesebabbel sa...

Har sjekket søkeordene men finner ingen spor. Franskmennene er fremdeles på hugget men også Thailand, Russland ( kanskje ikke noe nytt), Venezuela og Indonesia har vist interesse. Kan heller ikke skjønne at det skulle ha noe å gjøre med Les Miserables som går på norske kinoer akkurat nå. Nå er bloggposten opp i 2035 (!). Får sette det på kontoen for uforklarlige mysterier.