tirsdag, juli 31, 2012

Og ellers

har jeg rydda skikkelig opp på bloggen med den fromme forhåpning at den skal bli lettere å laste opp.

Det er bare fem (mot før 7) bloggposter som vises om gangen, jeg har fjernet mitt kjekke følgegalleri og luket ut noen blogger i mine to bloggroller. Håper ingen blir fornærma på meg. (De som ikke har oppdatert på en stund kan jo bare ha det så godt!) Og når jeg laster opp bilder velger jeg et mindre krevende format hvis det er mange bilder på forsida.

Men den største jobben har jo vært å tynne ut i etikettsamlinga, denne bloggens varemerke. Her har jeg med hård hånd sletta rundt regna 50%. Sikkert gjenstår det noe mer som kan fjernes, men det får heller komme etter hvert. Kanskje til den dagen blogspot.com gjør det litt enklere for en stakkars blogger.

Så folkens. Det er dette jeg får til! Eller for å si det med Dolly Parton: det er all I can do.

Ingen kommentarer: