lørdag, april 10, 2010

Og dermed senket stillheten seg over denne bloggen

Vi blir uten internett resten av måneden, siden dette møkkafirmaet har skrudd av forbindelsen! Årsaken eller sameiets styres mulige håndtering av saken i forhold til hva de eventuelt burde ha gjort skal jeg ikke uttale meg om, men etter hva vi er blitt lovt skal vi være back igjen i mai med et nytt "fibernettfirma"!

Formodentlig klarer verden seg godt uten mine bloggerier så lenge!

Takk til Deichman på Røa for lån av internettmaskin!

2 kommentarer:

Bente Bing sa...

Sørgelige greier, Eli! Vil savne bloggpostene dine, men hvis det dukker opp en brennnende sak, så har du jo tilgang på biblioteket.... Jeg bare nevner det:-)

elis lesebabbel sa...

Spørs om det brenner så mye! Det får vel holde at jeg nå må betale regninger, bestille kinobilletter etc på jobben!