mandag, april 06, 2009

Når halve nasjonen drar til fjells

er det alltid noen som foretrekker strandlivets gleder. Riktignok er dette opptaket tatt like før jul en gang på sekstitallet, men som alle veit varer jula helt til påske. Men de som ennå ikke har rydda unna julepynten kan kanskje begynne å tenke på det nå.

Her stemmer The Turtles i med en riktig gladlåt i anledning det fine været, og verken manglende skiføre eller andre fortredeligheter ser ut til å plage musikantene eller det entusiastiske publikumet. Ikke er det noen overhengende skredfare i sikte heller! Og skulle uværet komme er det nok sand å grave seg ned i. Kanskje jeg også skulle benytte anledningen til å ønske alle mine lesere en riktig god påske, enten de nå befinner seg til lands, til vanns eller til fjells!

2 kommentarer:

Bente Bing sa...

Dette var jo riktig kjekt og friskt. Men hva er det han har i hånden? Resten av lunsjen? Noe med hale? Dette blir påskens mysterium, spør du meg... God påske!

elis lesebabbel sa...

Hei Bente. Har forstørret bildet og tatt på meg Argusøynene. Det KAN det være en påskekylling. Altså under motto jula varer helt til påske. Det kunne også være en halvspist pølse men den ser litt lodden ut.

Min opplyste ektemann kan ellers fortelle at dette antakelig er en såkalt Beach movie.

Ellers ga plutselig filmen meg assosiasjoner til Jesus Christ Superstar. Men denne filmsnutten kom jo først. Men filmen Jesus Christ Superstar er kanskje INSPIRERT av Beach movies???

På tide å ta seg en tur ut i tåka, helt stikk i strid med hva yr.no lover oss i dag. Da skal det egentlig være like fint vær som på YouTube-videoen.

God påske til deg også.