mandag, august 25, 2008

Slutt på mandagsmusikken?

Min populære (??? - denne tok jeg vel litt ut av lufta) serie "Høydepunkter fra mitt umusikalske surrehue" er truet! Etter at jeg snublet over denne artikkelen i Aftenposten, som viser at YouTube er en farlig viruskilde, har jeg blitt litt mer skeptisk til å legge ut YouTube – videoer. Ikke bare fordi jeg selv vil unngå virus men like mye fordi jeg heller ikke har spesielt lyst å infisere maskinene til mine lesere.

Denne artikkelen kom bare et par dager etter DENNE artikkelen, som viser de gode sidene ved YouTube. Som de fleste sikkert har oppdaget finner man ikke bare tull og fjas på dette nettstedet men mange musikklassikere, filmklassikere etc. og verdifulle historiske filmklipp.

Ja, er det ikke typisk! Alltid skal noen ødelegge et prima tiltak - som attpå til er gratis - for alle oss andre!

Men verdens undergang er det jo ikke! For å si det med Peter Noone. Det finnes verre ting! (NB: du klikker på linken under eget ansvar!)

Ingen kommentarer: