mandag, juni 02, 2008

Advarsel : En skikkelig sviske!

Plutselig sivet denne låta fram fra mitt umusikalske surrehue og siden har jeg fått den så til de grader på hjernen at jeg er nærmest som arbeidsudyktig å regne. Kanskje hjelper det å dele denne en gang så populære låta med mine lesere.



Sangeren Bobby Goldsboro er ulastelig både i frisyre og klær, riktig en svigermors drøm. Legg merke til de lange skjortesnippene typisk for tida.

PS: Nei. Jeg kommer ikke til å legge ut Seasons of the sun. Ett sted går dog grensa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åherregud, Eli da!

elis lesebabbel sa...

Ja det KAN hende at dette var en sang jeg elsket å hate i min ungdom men som nå har fått et skjær av nostalgi.

I hvert fall en sang som har vært borte i kremmmt 40 år.

Er det SÅ ille da!

Ja - antakelig...