lørdag, mars 29, 2008

Hæ! Kommer det ingen oppdateringer snart?

  • Nei, jeg er ikke død,
  • har ikke blitt knerta av noen bilist (selv om enkelte gjør så godt de kan) ,
  • har ikke hatt datakræsj,
  • og ikke gått lei.
  • Det eneste jeg har å skylde på er Norwegian.no og været! Og måketeknikker på norske flyplasser.
Snart kommer det bloggposter om disse bøkene:
  • Nå, i morgen av Annika Thor
  • Bipaviljongen av Leena Krohn
  • Bibliotekmysteriet av Martin Widmark (LasseMajas detektivbyrå)
  • Oldefars Øye av Tone Kjærnli
  • Frøken Detektiv i Arizona av Carolyn Keene
  • Sugar Rush av Julie Burchill
  • Gul snø av Johan Unenge
Og så ligger jo også disse bøkene på nattbordet:
  • Hva sier du, Oskar? (Verdenslitteratur fortalt for barn) av Thomas Thurah
  • Ingen Ild tenner stjernene av Tor Fretheim
  • The return av hjertets fryd av Per Nilsson
Dessuten hadde jeg jo visse planer om å kommentere Nominasjoner til Kultur- og kirkedepartementets priser for barne- og ungdomslitteratur utgitt i 2007 (populært kalt Giske-prisen) før prisutdelinga 11 april.

Men først skal jeg gjøre en del andre ting uten å trøtte noen med det. Men skal gjøre alt for å unngå å få to ”Høyedepunkter fra mitt umusikalske surrehue” poster like etter hverandre.

It’s hard to be a blogger woman

Ingen kommentarer: