mandag, oktober 01, 2007

Far, kor er du?

Dei som er med:
  • Albert Pedersen, siste året på ungdomsskulen, saknar far sin, mobbeoffer, kameraten hans
  • Kyrre, stammar. (Dette må du hugse til NESTE gong nokon etterlyser bøker om stammarar).
  • Far, burte vekk, kunstnar
  • Mor hans Albert, vil ikkje seie nok om kor far hans er.
I byrjinga av boka vert Albert mobba fordi han ikkje har nokon far. Hallo! Driv dei med slikt ungdomsskuleelevar i siste klasse på ungdomsskulen i mellom? Men på vestlandet kanskje...

Dette høyrest no ut til å bli noko skikkeleg traurige greier, altså. Men eg får no gi denne boka ein sjanse... meir kjem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du nokre bøker om jenter som er fargeblinde?

Tonita sa...

Jeg har sendt referanse til denne tråden ( - er det det det heter? Jeg pleier å skrive denne posten???) - til en venninne som er utdannet biblioteker, - og som har et stammende barnebarn.

Nyttigheter må vi ta vare på. Takk Eli.

elis lesebabbel sa...

Tonita : det finnes kanskje andre barnebøker om stamming som kanskje egner seg vel så bra! Jeg får heller skrive en egen bloggpost om "stammebøker". Men det blir ikke i kveld etter noen glass på byen.

Anonym: det er ein stor mangel at det ikkje finst bøker om jenter som er fargeblinde. Men eg er berre ein simpel bibliotekar, eg kan då ikkje fortelje forfattarane kva slags bøker dei skal skrive. Då vert dei berre sure på meg!