onsdag, september 19, 2007

Ny meningsmåling

Som den oppmerksomme leser har fått med seg, har jeg laget nok en meningsmåling.
Og denne gangen er det nobelprisen i litteratur som gjelder! Hvem får prisen denne gangen?
Også DU kan være med å si din mening. Og HVIS noen i Den svinske, nei unnskyld (haha morsom stavefeil) Den svenske akademien skulle snuble over denne bloggen, så skal man ikke se helt bort fra at resultatet kan være tunga på vektskålen.

(Nei da, sjansene er mikroskopiske, men en meningsmåling lyser alltid opp nå når vi går mot mørkere tider.)

For å være helt ærlig er jeg ikke helt sikker på når prisen kunngjøres i år, men det blir vel omtrent på samme tid som de andre nobelprisene. Beslutningsvegring Akademin?

PS: De som måtte falle for fristelsen til å bestikke junkies til å stemme, 50 spenn er for knølent! (Gjerrigpomper!)

PS 2 : Ja, du kan ombestemme deg så mange ganger du vil. Men hvis du driver å klikker på denne meningsmålinga i tide og utide så skyld ikke på meg hvis du utvikler musesyke!

5 kommentarer:

Tonita sa...

Selv om nest siste og tredje siste alternativene var besnærende, - så må jeg nok si at ikke noen av alternativene passet for meg.
søren heller! Elsker slike meningsmålinger.
Bu hææ. *gråter*

elis lesebabbel sa...

Synd! Og jeg som gjorde mitt ytterste for å tilfredsstille alle! Mon hvilket spørsmål det er som mangler?

Spectatia sa...

Jeg skulle stemt hvis du hadde hatt dette alternativet:

"Samme søren bare det blir Philip Roth."

elis lesebabbel sa...

Sorry Spectatia
Skal prøve å huske det til neste år.

Forøvrig : Philip Roth er en forfatter som står på min liste over bøker jeg har tenkt å lese en gang.

Spectatia sa...

Så spennende! Skal bli interessant å høre hva du synes. :-)