søndag, september 09, 2007

Jeg avslutter meningsmålingen

43 dager før tida men nok er nok. De som ikke har fått somla seg til å avgi sin stemme kan ha det så godt. Beslutningsvegring lønner seg aldri.

Resultatet av meningsmålingen ble altså som følger:
  • 2 (7%) mener man blir dum av å spise spinat, mens
  • 7 (25%) mener nei.
  • RV! Dere er i hvert fall sikra 12 stemmer. (42%). (Hvis denne bloggens lesere tilsvarer gjennomsnittet av befolkningen skulle dere ligge bra an i morgen. )
  • 7 (25%) foretrekker å stemme gitaren,
  • mens 4 (14%) mener at dette var den dummeste spørreundersøkelsen de har deltatt i.
Summen er altså 28 stemmer. Jeg regner med at de fleste som har vært innom bloggen har klikka på skjemaet. Det betyr at 42% av mine lesere er godt forankra på venstresida og 25% er svært sunne, mens 7 % ennå ikke har forstått spinatens velsignelser, enten fordi de ikke liker spinat eller fordi de har fordommer mot denne sunne grønnsaken. Eller de rett og slett tror at man blir grønnsak av å spise grønnsaker.

En ny spørreundersøkelse kommer så snart jeg har klart å finne ut noe ordentlig glupt.

Hvis det tar sin tid – er det IKKE fordi jeg spiser for mye spinat!

Ingen kommentarer: