søndag, juli 01, 2007

Festen er over

Alle er reist
Ja da: Både ”denne forfatteren”, ”denne forfatteren” og ”denne forfatteren” kom. Og Simon Bugge og Mikkel Stranger! En pangduo! Den ene avløser den andre og sammen går de opp i en høyere enhet. Og alle ledsagerne! De sto på døgnet rundt. Takk Ellen, Evelyn, Ida, Inga, Kristine, Mari og grillmester Roy -Arne! Og takk til Aina, Anita, Bernt, Christina, Daksha, Ellinor, Ingunn, Isabell, Kari - Janne, Kristin, Linn, Marius, Marte, Mirnesa og Stina for deres blinde tillit til at jeg skulle få til dette. Takk for alt dere ga av dere selv og alle de gode tekstene dere skrev.

Nei været gikk til helvete så det ble ingen tur til ”denne” øya.
Jada! Jeg bestilte et PA-anlegg for drøye 4000 som ikke ble brukt.
Ja da : det BLE kjøpt unødvendig mye mat til grillinga. Og vi KUNNE ha klart oss med noe billigere.
Nei, da! Den vaffelregninga fra Hønselovisa ble sikker ikke billig.
Og jo da, honorarutgiftene i forbindelse med programinnslagene BLE det dobbelte av budsjettet.
Ja, jeg BURDE ha tenkt på å bestille bil med skikkelig bagasjerom.
Det VAR dumt at vi måtte bestille en ekstra drosje til de som skulle videre til leiren på Hurdalen.
Nei da, jeg HAR ikke den fulle oversikten over økonomien akkurat nå
Og jo da, SELVFØLGELIG klarte de å overtale meg til å danse på bordet!

PS:
Takk til personalet på Rønningen for alle hjelpsomhet og positive innstilling. Bare en ting: det er greit at dere er YMCA men dere kan da ikke bare stenge av dette nettstedet!

PS 2: herregud jeg holdt jo på å glemme Aasmund! IT-Aasmund som satt trofast dag etter dag fra morra til kveld. Ingen skriveleir for synshemmede uten IT! Av IT er du kommet av IT skal du bli!

Ingen kommentarer: