torsdag, juli 27, 2006

Om stavefeil igjen!

Etter oppfordringer fra flere! Jeg har ombestemt meg. Glem alt jeg har sagt om stavefeil! Heretter skal jeg gjøre alt som står i min makt for å UNNGÅ stavefeil! Alle veit vel hva en blogg er! Hvis ikke så får de se å lære det by the hard way! Hvis min blogg skulle være til sjenanse for noen så får vedkommende se å bli eremitt! Eller i hvert fall slutte å bruke internett. Og hvis noen skulle ta skade av å lese bloggen min får jeg heller stå skolerett foran St. Peter på den ytterste dag! Jeg har nemlig blitt et råskinn, en skikkelig nettbølle, cyberspacens Cruella de Ville! Men en ting lover jeg deg – aldri skal jeg ha reklame på bloggen. Jeg skal ikke reklamere for noe som helst - annet enn god litteratur! (Akkurat som om noen ville reklamere på min blogg, til nå har jeg toppen seks lesere som jeg veit om, jeg er nå innbilsk og da... )

Oj , så mange linker jeg lager, håper ikke de løsner en vakker dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg leser :) ble det 7 nå?

tåler stavefeil gjør jeg også, selv om jeg skal bli norsklærer.