søndag, juli 30, 2006

Burde jeg ikke gi meg nå???

Hvis noen lurer på om jeg er blitt helt manisk hva blogging angår kan jeg bare vise til værmeldinga. Men nå skal jeg ut: det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige knær. Hvis noen mener at jeg kanskje heller burde bruka tida på å lese kan jeg bare si at det har sine problemer...
Ikke bare i våre dager, men også i føritida...

Her har dere et pent bilde av en Lesende kvinne av Picasso Hun har litt dårlig lesestilling, en fysioterapeut kunne gjort underverker. (Kom ikke å si at det ikke er bilder på bloggen)

Her kommer noen interessante tall fra Google
Følgende søk ga disse treffene
reading woman: 29 100 antall
reading women:154 000 antall

reading man:104 000 antall
reading men:43 400 antall
Trekk hvilke konklusjoner du vil.

Ingen kommentarer: